Eerstelijns Helpdesk Medewerker ICT
Ben jij die communicatief sterke ICT-er waar wij naar op zoek zijn? Solliciteer dan nu bij Infict!
Als Eerstelijns Helpdesk Medewerker ICT schiet je voornamelijk onze klanten te hulp bij vragen of problemen op het gebied van ICT. Jij wordt het eerste aanspreekpunt van onze klanten en lost eventuele technische problemen op. Verder adviseer je mensen over het omgaan met bijvoorbeeld softwaresystemen, computerprogramma’s, applicaties, hardware, etc. Je zult een afwisselende baan hebben waarbij je voornamelijk support biedt vanuit het kantoor. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om meerdere aspecten van ons bedrijf te ondervinden, denk bijvoorbeeld aan een gedeelte Sales.
Waar kom je werken?
Je komt te werken in een enthousiast bedrijf gelegen in Naaldwijk, met klanten verspreid tussen Amsterdam en Rotterdam. Met ruim 25 jaar ervaring zorgt Infict voor een optimale ICT-omgeving bij al haar klanten. Wij streven naar een lange termijnrelatie waarin service en kwaliteit de basisprincipes zijn.
Wat ga je doen?
- – Aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen
- – Fungeren als technisch en directe aanspreekpunt voor collega’s binnen de organisatie
- – Signaleren, verhelpen en/of melden van storingen
- – Aandragen van verbeteringen voor de algemene serviceverlening en technische functionaliteiten
- – Proactief vertalen van klantmeldingen naar (verbeterde) technische oplossingen