Eerstelijns Helpdesk Medewerker

Als Eerstelijns Helpdesk Medewerker schiet je voornamelijk onze klanten te hulp bij vragen of problemen op het gebied van ICT. Jij wordt het eerste aanspreekpunt van onze klanten, lost eventuele technische problemen op en adviseert mensen over het omgaan met bijvoorbeeld softwaresystemen, computerprogramma’s, applicaties, hardware, etc. Je zult een afwisselende baan hebben waarbij je support biedt vanuit het kantoor.

 

Wat ga je doen?

  • Aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen
  • Fungeren als technisch en directe aanspreekpunt voor collega’s binnen de organisatie
  • Signaleren, verhelpen en/of melden van storingen
  • Aandragen van verbeteringen voor de algemene serviceverlening en technische functionaliteiten
  • Proactief vertalen van klantmeldingen naar (verbeterde) technische oplossingen
Wat verwachten wij van jou?

Je hebt ervaring met het installeren van hardware en software

Een afgeronde MBO of HBO opleiding in de ICT is een pré

Toegewijd, flexibel en proactief

Goed kunnen luisteren, samenvatten en doorvragen

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Ervaring met Windows 10 en Mac en eventueel Office 365 en/of Kerio

Klinkt dit als de baan voor jou?

Lijkt jou het leuk om ons team te komen versterken? Stuur ons dan jouw CV en een motivatie.

Stuur hier ons jou CV!

Similar Openings

Fulltime
Engineer

Wateringen, ZH

View Posting